سالانه استارت آپ هاي بسياري به دنياي کسب‌وکار جديد معرفي مي‌شوند. تعدادي از آن‌ها موفق هستند و ساليان سال به کار خود ادامه مي‌دهند و هرساله ايده اوليه خود را پرورش مي‌دهند و از تقويم جا نمي‌مانند ولي بسياري از آن‌ها پس از گذشت مدتي باوجود استقبال اوليه، به دلايل مختلفي با شکست مواجه مي‌شوند. احتمال شکست با تاروپود استارتاپ عجين شده است.


قرار نيست استارت آپ ها به دليل داشتن ايده نو يا تيم بسيار حرفه‌اي و يا حتي سرمايه زياد منتظر پيروزي باشند. در تاريخ استارت آپي شرکت‌هاي بسياري وجود داشتند که عاقبتشان چيزي جز شکست نبوده است.


دلايل اصلي شکست استارت آپ به اين شرح است:



  • عدم برخورداري از تيم و استعدادهاي مناسب براي اجراي پروژه‌ها

  • عدم تناسب محصول يا خدمت با بازار و نياز مشتري

  • تخصيص ضعيف منابع و اتمام پول

  • شکست در رقابت

  • عدم بهره‌گيري از آموزش مربيان

  • خوش‌بيني افراطي کارآفرين

  • فقدان استراتژي برند سازي

  • استارت تک ‌نفره

  • مديريت ناکارآمد

  • بازاريابي ضعيف

  • ساير عوامل شکست استارت آپ ها


 


 


 


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

امید اپ باز سازی ظروف تفلون در اصفهان تکنولوژی غذا قالب های فارسی وردپرس 18 نقد و بررسی لوازم خانگی آقاي صنايع هيوا شبکه سفر که گریه ندارد اينجا بهترين هاي ايران رو بهتون معرفي ميکنم